Mijn eerste vrijwilligers reis naar Kameroen - Reisverslag uit Douala, Kameroen van Michelle Kuzee - WaarBenJij.nu Mijn eerste vrijwilligers reis naar Kameroen - Reisverslag uit Douala, Kameroen van Michelle Kuzee - WaarBenJij.nu

Mijn eerste vrijwilligers reis naar Kameroen

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

07 November 2017 | Kameroen, Douala

JAAAA het is eindelijk zo ver!
Na jaren te hebben nagedacht over of en hoe ik dit wilde doen ga ik als tandartsassistente werk verrichten in het mooie Kameroen. Zo probeer ik mijn steentje bij te dragen via de organisatie Mercy Ships. In de periode 18 tot 31 maart 2018 zal ik daar verblijven.
De Afrika Mercy is een van de grootste particuliere varende ziekenhuizen ter wereld, speciaal ingericht om mensen in de armste landen in Afrika te helpen.
Het ziekenhuis aan boord is uitgerust met moderne medische apparatuur zoals een CT-scanner, X-ray, laboratoriumdiensten en een Nikon Coolscope voor diagnoses. Er zijn 5 operatiekamers en 82 bedden voor patiënten. Ikzelf zal gaan werken in een "dental Clinic'' aan wal.

Ik wil mij graag voor deze organisatie inzetten omdat ieder mens kostbaar is en we op deze manier zoveel mogelijk mensen kunnen helpen!

Ik stel zelf verlofdagen beschikbaar en betaal het vliegticket én verblijfskosten daar. Een kleine bijdrage om dit mogelijk te maken stel ik erg op prijs. Bovendien gaan alle extra bijdragen volledig naar Mercy Ships.

Dit kan via IBAN: NL 75 ABNA 04 11 46 77 78
T.n.v. Mercy Ships Rotterdam
mededeling/betalingskenmerk: M kuzee, code: 4763

(Mercy Ships Holland is een ANBI, dus de giften zijn aftrekbaar van de belasting.)


alvast heel erg bedankt! en lieve groet,

Michelle

  • 07 November 2017 - 17:12

    Jacqueline Noordhoek:

    Heel veel succes met je voorbereiding. Het was voor mij een zeer mooie bijzondere ervaring. Ik ga je volgen.

  • 07 November 2017 - 17:52

    Margot Kuzee:

    Wat ben je toch een topper! Ik ben reuze trots op je! En wat zal het een ervaring zijn!
    XXX

  • 08 November 2017 - 11:56

    Marina Hom:

    Waaauw lieverd wat onwijs gaaf en wat bijzonder om dit mee te gaan maken ! Ik ben super trots op je en ga je zeker weten volgend! Veel succes. Liefs XXXX

  • 08 November 2017 - 19:12

    Kurt Herkströter :

    Wat een mooie vrijwilligers inzet. Onbaatzuchtig en je skills inzetten voor de arme mensen in Kameroen. Kanjers zo als jij kan de wereldgemeenschap goed gebruiken. Topper ben je. Heel veel Suc6 met de voorbereiding!

  • 06 December 2017 - 10:39

    Amanda:

    Echt super miesje, onwijs gaaf dat je bijdraagt aan een beter leven ❤❤

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kameroen, Douala

Eerste reis met Mercy Ships

tandartassistente

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2018

Laatste dagen..

27 Maart 2018

Nog even knallen!

22 Maart 2018

And so it begins!

21 Maart 2018

Verslag foutje!

17 Maart 2018

Let’s go!
Michelle

26 jr en tandartsassistente

Actief sinds 31 Okt. 2017
Verslag gelezen: 2022
Totaal aantal bezoekers 6853

Voorgaande reizen:

18 Maart 2018 - 31 Maart 2018

Eerste reis met Mercy Ships

Landen bezocht: